Ludovic Orban cere o coaliţie Forţa Dreptei – USR – PMP încă de la europarlamentare

0

Fostul premier Ludovic Orban, președintele partidului Forța Dreptei, cere constituirea unei coaliții FD-USR-PMP încă de la europarlamentare, așa încât alianța să devină mai cunoscută și cu mai multe șanse de a câștiga voturi la alegerile ulterioare. Amintim că în 2024 au loc toate cele patru tipuri de alegeri. Liderii acestor partide vorbesc deja de câteva luni de constituirea unui pol de Dreapta ca alternativă la PSD-PNL.

Orban, despre negocierile cu USR și PMP privind constituirea unei alianțe

Ludovic Orban a mai afirmat că a avut mai multe întâlniri cu liderii USR şi PMP, Cătălin Drulă şi Eugen Tomac, pentru a negocia o coaliţie. El a fost întrebat, la Prima TV, de ce nu apare în poză alături de Cătălin Drulă şi Eugen Tomac, care au avut recent o rundă de discuții peivind coaliția.

„Startul unei coagulări a dreptei a fost dat mai de mult. Am avut mai multe întâlniri (cu Cătălin Drulă şi cu Eugen Tomac – n.r.). Orice discuţie pentru coagularea unui pol de centru-dreapta care să poată să creeze o alternativă competitivă, serioasă la actuala putere este binevenită şi nu poate decât să mă bucure. În mod evident, eu sunt susţinătorul unei coaliţii de centru-dreapta, care să aibă la bază valorile liberal-conservatoare şi care să dea cu adevărat o speranţă oamenilor dezamăgiți”, a declarat Ludovic Orban, potrivit News.ro.

El a negat apoi că ar fi avut o dispută cu Drulă legată de o viitoare împărţire a funcţiilor: „N-am avut nicio discuţie legată de funcţii. Absolut nicio discuţie”.

Orban: FD, USR și PMP ar trebui meargă împreună încă de la europarlamentare

Întrebat dacă USR, PMP şi Forţa Dreptei ar trebui să meargă împreună încă de la alegerile europarlamentare, Ludovic Orban a răspuns: „Da, pentru că un vehicul politic nou trebuie să-l faci cunoscut către toţi cetăţenii. Ţinând cont de cum arată media astăzi, ţinând cont de ce s-a întâmplat şi pe reţelele de socializare – şi anume noii algoritmi de la Facebook, care au distrus complet reach-ul pentru comunicarea politică – ca să poţi face cunoscut un brand la nivelul tuturor cetăţenilor români cu drept de vot ai nevoie de minim şase luni de zile şi de participarea în cel puţin o tură de alegeri, astfel încât la următoarele alegeri să obţii cu adevărat rezultatul maxim”.