EUCOM își extinde activitatea pe piața B2C și lansează cursuri de engleză pentru persoane fizice

0

Cunoștințele de limbi străine devin din ce în ce mai importante pe măsură ce companiile au nevoie de angajați care să poată gestiona colaborările transfrontaliere și interacțiunile cu clienții globali. Pentru a veni întâmpinarea acestei nevoi, compania EUCOM a lansat cursuri de limbă engleză pentru afaceri pentru persoanele fizice și intenționează ca până în 2030 să atragă peste un milion de clienți.

Până acum, EUCOM s-a concentrat pe furnizarea de cursuri pentru angajați din companii, însă cererea pentru cursurile de limba engleză rămâne ridicată, angajatorii fiind în continuare interesați să își pregătească angajații pentru un mediu de afaceri globalizat. Totodată, compania estimează că în 2024 va înregistra o cifră de afaceri de 1,8 milioane de euro, în creștere față de nivelul de 1,5 milioane de euro consemnat în 2023.

Piața muncii din România se concentrează din ce în ce mai mult pe inițiativele de perfecționare și recalificare, în special ca răspuns la deficitul de competențe și la cerințele globalizării. O tendință notabilă este importanța tot mai mare a cunoașterii limbilor străine, în special în sectoarele de business. Pe măsură ce România devine tot mai integrată în economia globală, profesioniștii caută să își îmbunătățească abilitățile de comunicare pentru a rămâne competitivi în mediile de afaceri internaționale.

Prin lansarea acestor cursuri, ne continuăm misiunea de a sprijini dezvoltarea profesională a peste un milion de persoane până în 2030, oferindu-le instrumentele necesare pentru a naviga cu succes în mediul de afaceri global. Fie că este vorba despre îmbunătățirea abilităților de comunicare într-o limbă străină pentru o mai bună integrare pe piața internațională a muncii, fie că este vorba de avansarea în carieră, EUCOM oferă un mediu educațional modern și eficient, susținut de resurse și metode de predare inovative. Este important de spus că EUCOM va oferi celor interesați o testare inițială gratuită a nivelului de cunoaștere a unei limbi străine”, a declarat Delia Dragomir, co-fondatoarea EUCOM.

România are una dintre cele mai scăzute rate de participare la învățarea pe tot parcursul vieții din Europa, iar acest decalaj a contribuit la provocările de pe piața muncii. Perfecționarea prin cursuri de limbi străine este o modalitate prin care profesioniștii abordează această problemă, deoarece cunoașterea limbilor engleză, germană, franceză și spaniolă este foarte apreciată de angajatori în sectoare precum IT, finanțe și servicii pentru clienți.

În cei peste 20 de ani de activitate, EUCOM a ajutat peste 150.000 de adulți să își îmbunătățească competențele lingvistice, iar anul acesta a organizat deja 44.000 de ore de pregătire individuală și 5.300 de sesiuni de curs, împăcând 36.600 de persoane, o creștere de 46% față de aceeași perioadă a anului trecut. Cele mai solicitate limbi străine rămân engleza, germana, franceza, italiana și spaniola, iar cele mai aglomerate perioade pentru cursuri sunt primăvara și toamna. De asemenea, cea mai mare cerere pentru serviciile EUCOM vine din București.

Cu o echipă de peste 200 de traineri specializați, EUCOM răspunde acum unui public diversificat, oferind soluții personalizate pentru dezvoltarea competențelor lingvistice, esențiale într-un mediu globalizat. De asemenea, EUCOM își propune să sprijine angajații care doresc să fie promovați sau să ocupe poziții internaționale în cadrul companiilor, indiferent dacă angajatorii acoperă costul cursurilor sau nu.

Fondată în 2002, EUCOM este o companie românească de referință în domeniul educației lingvistice pentru sectorul corporate. Cu un portofoliu extins de programe lingvistice și o echipă de peste 200 de traineri, EUCOM se dedică furnizării de soluții de învățare personalizate, contribuind la succesul profesional al cursanților săi într-un mediu de afaceri din ce în ce mai globalizat.